Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Hasson C"'
Publikováno v:
Paladyn, Vol 2, Iss 3, Pp 111-125 (2011)
Classical models of emotions consider either the communicational aspect of emotions (for instance the emotions conveyed by the facial expressions) or the second order control necessary for survival purpose when the autonomy of the system is an issue.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5b6dd1b98c04b1aaa942c869cf5c01e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ellinwood, NM, Colle, Marie-Anne, Weil, M, Casal, M, Vite, C, Weimelt, S, Hasson, C, O’Malley, T, He, Xiahong, Prociuk, U, Verot, L, Melniczek, JR, Lannon, A, Aguirre, GA, Knox, VW, Evans, SM, Vanier, MT, Walkley, SU, Schuchman, E, Haski, ME
Publikováno v:
Société française de Neuropathologie
Société française de Neuropathologie, 2004, Paris, France. pp.Inconnu
Société française de Neuropathologie, 2004, Paris, France. pp.Inconnu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e32056f903d56662a058079298eae9b4
https://hal.inrae.fr/hal-02826687
https://hal.inrae.fr/hal-02826687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hasson, C., Gaussier, P.
Publikováno v:
2010 IEEE/RSJ International Conference on Intelligent Robots & Systems (IROS); 2010, p4704-4709, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nurse Educator; Jan/Feb2008, Vol. 33 Issue 1, p22-25, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.