Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Hasson, Natalie"'
Autor:
Hasson, Natalie Karen
Although speech and language therapy practitioners commonly place great weight on standardised, static assessment, the procedures may not be fully representative, and reveal little about the child’s learning potential or the direction that interven
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.534486
Autor:
Hasson, Natalie, author
Publikováno v:
The Handbook of Language Assessment Across Modalities, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190885052.003.0008
Autor:
Mann, Wolfgang, author, Hoskin, Joanna, author, Hasson, Natalie, author, Dumbrill, Hilary, author
Publikováno v:
The Handbook of Language Assessment Across Modalities, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190885052.003.0010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational & Child Psychology. Jun2014, Vol. 31 Issue 2, p57-72. 16p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.