Zobrazeno 1 - 10
of 249
pro vyhledávání: '"Hasselman , Fred"'
The article under discussion, titled "Climbing Escher's stairs: A way to approximate stability landscapes in multidimensional systems" (doi: 10.1371/journal.pcbi.1007788), has captured our attention due to important methodological limitations that we
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.09690
Autor:
Kelty-Stephen, Damian G., Cisek, Paul E., De Bari, Benjamin, Dixon, James, Favela, Luis H., Hasselman, Fred, Keijzer, Fred, Raja, Vicente, Wagman, Jeffrey B., Thomas, Brandon J., Mangalam, Madhur
The brain-as-computer metaphor has anchored the professed computational nature of the mind, wresting it down from the intangible logic of Platonic philosophy to a material basis for empirical science. However, as with many long-lasting metaphors in s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.04603
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Riem, Madelon M. E.1 (AUTHOR) madelon.hendricx-riem@ru.nl, Hasselman, Fred1 (AUTHOR), Psyllou, Constantina2 (AUTHOR), Harmelen, Anne‐Laura3 (AUTHOR), Pearce, Anna4 (AUTHOR), Minnis, Helen4 (AUTHOR), Lodder, Paul5,6 (AUTHOR), Cima, Maaike1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Oct2024, p1. 22p. 7 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vink, Roy, Cillessen, Antonius H.N., Hasselman, Fred, Wijnants, Maarten L., Bosman, Anna M.T.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities November 2019 94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2018 Jan 01. 86(2), 135-153.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594641