Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Hasprová, Mária"'
Autor:
Žák, Štefan1 stefan.zak@euba.sk, Hasprová, Mária2 maria.hasprova@euba.sk
Publikováno v:
Studia Commercialia Bratislavensia. 2024 Special Issue, p320-326. 7p.
Autor:
Stanková, Monika1 monika.stankova@euba.sk, Hasprová, Mária1 maria.hasprova@euba.sk, Kuchta, Martin1 martin.kuchta@euba.sk
Publikováno v:
Studia Commercialia Bratislavensia. 2024, Vol. 17 Issue 60, p135-143. 9p.
Publikováno v:
Marketing Identity. 5(1/2):80-91
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=680422
Autor:
Žák Štefan, Hasprová Mária
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 92, p 06043 (2021)
Research background: Opinion leaders have always influenced consumers’ decision-making process. At present, with the development of digital technologies and social networks, influencers have taken on the role of opinion leaders worldwide. Influence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/476d13426eb94896a76ab71599077d1b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management & Marketing; Apr2012, Vol. 7 Issue 1, p15-28, 14p