Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Hasiloglu Selcuk Burak"'
Autor:
Kalburan Cetin, Hasiloglu Selcuk Burak
Publikováno v:
Present Environment and Sustainable Development, Vol 12, Iss 2, Pp 233-245 (2018)
In green marketing, it is crucial for businesses to decide first to whether the environmental benefits of the product or its individual benefits should be emphasized. Knowing the environmental behaviors of those who prefer these products in their dai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71c8c341c464489a96d6a8cdf91fd6f8
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2019, Vol. 10, Issue 4, pp. 1219-1229.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-05-2018-0093
Autor:
Calhan, Huseyin Serhan1 (AUTHOR), Karkin, Naci2 (AUTHOR) nkirgin@pau.edu.tr, Hasiloglu, Selcuk Burak3 (AUTHOR), Ozgul, Mehmet Emin4 (AUTHOR), Sandoval-Almazan, Rodrigo (AUTHOR), Kavanaugh, Andrea (AUTHOR), Ignacio Criado, J. (AUTHOR)
Publikováno v:
Information Polity: The International Journal of Government & Democracy in the Information Age. 2021, Vol. 26 Issue 4, p391-415. 25p. 1 Diagram, 12 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zerenler, Muammer1 muammerz@hotmail.com, Hasiloglu, Selcuk Burak2,3 s.b.hasiloglu@reading.ac.uk, Sezgin, Mete4 metesezgin@hotmail.com
Publikováno v:
Journal of Technology Management & Innovation. 2008, Vol. 3 Issue 4, p31-40. 10p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.