Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Hashweh, Maher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hashweh, Maher
Publikováno v:
From Teacher Thinking to Teachers and Teaching: The Evolution of a Research Community
Autor:
Hashweh, Maher Z. *
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education 2003 19(4):421-434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hashweh, Maher Z.
This paper aims to identify and explicate the aims of democracy education, and to reach some agreement on the importance of these aims. It is divided into two parts. In the first theoretical part, a brief review of the works of some scholars who exam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::5737b2c57b645b57be8f734a402260d7
Autor:
Hashweh, Maher Z.
This paper describes the conflict situations that teachers and students faced when a new problem- and case-based approach to democracy education was used in Palestine. The data for the study were six documentary cases written by teachers who particip
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::d47e1031e4e96675fd53b1b7165d9b4f
Autor:
Hashweh, Maher, Hashweh, Mazen
Describes the current status of Palestinian higher education, examining Palestine's history and its impact on education. Discusses recent developments in educational policies, higher education programs, and educational finance. Explains that Palestin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::457d4d1a5cc98b1b75073901405bc37b
Autor:
Hashweh, Maher
Publikováno v:
Advances in Research on Teaching; 2013, Vol. 19, p115-140, 26p
Autor:
Hashweh, Maher
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Jun2005, Vol. 11 Issue 3, p273-292, 20p
Autor:
Hashweh, Maher Z.
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Jun2004, Vol. 10 Issue 3, p229-246, 18p