Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Hashmi, Hammad Bin Azam"'
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2024, Vol. 18, Issue 3, pp. 435-454.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPHM-11-2022-0101
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2022, Vol. 34, Issue 4, pp. 1331-1352.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-07-2021-0833
Autor:
Hashmi, Hammad Bin Azam1,2 (AUTHOR), Voinea, Cosmina L.1 (AUTHOR), Caniëls, Marjolein C. J.1 (AUTHOR), Ooms, Ward1 (AUTHOR), Abbass, Kashif2 (AUTHOR) kashifabbass@njust.edu.cn
Publikováno v:
Sustainable Development. Aug2023, Vol. 31 Issue 4, p2536-2547. 12p.
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2020, Vol. 48, Issue 5, pp. 465-483.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-09-2019-0312
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shu, Chengli1 (AUTHOR) cljshu@xjtu.edu.cn, Hashmi, Hammad Bin Azam1 (AUTHOR), Xiao, Zhenxin1 (AUTHOR), Haider, Syed Waqar2 (AUTHOR), Nasir, Mishal3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business Ethics. 11/15/2022, Vol. 181 Issue 2, p471-494. 24p. 4 Diagrams, 7 Charts, 1 Graph.
Autor:
Hashmi, Hammad Bin Azam1 (AUTHOR), Shu, Chengli1 (AUTHOR), Haider, Syed Waqar2 (AUTHOR) sw_rizvi@hotmail.com, Khalid, Adeel3 (AUTHOR), Munir, Yasin2 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2021, Vol. 11 Issue 4, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.