Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Hashim, Matthew J."'
There are many contexts where an "everybody else is doing it" attitude is relevant. We evaluate the impact of this attitude in a multi-threshold public goods game. We use a lab experiment to study the role of providing information about contribution
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/626171
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/626171
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/626171
Autor:
Hashim, Matthew J.1 mhashim@arizona.edu, Bockstedt, Jesse C.2 bockstedt@emory.edu
Publikováno v:
MIS Quarterly. Mar2024, Vol. 48 Issue 1, p299-319. 21p.
The objective of our paper is to determine the effect of piracy advice from various sources on music consumer behavior. Specifically, does it matter if the source of advice has a stake in the outcome of the piracy decision? Does it matter if the sour
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/626172
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/626172
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/626172
Publikováno v:
In Decision Support Systems June 2022 157
Publikováno v:
In Decision Support Systems February 2019 117:75-86
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2018 Jan 01. 35(3), 934-963.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26613958
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2015 48th Hawaii International Conference on System Sciences; 2015, p4834-4843, 10p