Zobrazeno 1 - 10
of 274
pro vyhledávání: '"Hashem E"'
Publikováno v:
BMC Musculoskeletal Disorders, Vol 19, Iss 1, Pp 1-8 (2018)
Abstract Background Evaluation of muscle strength as performed routinely with a dynamometer may be limited by important factors such as pain during muscle contraction. Few studies have compared formal strength testing with ultrasound to measure muscl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57189257e3234b448b77c016c606579c
Publikováno v:
In Clinical Radiology February 2023 78(2):e113-e122
Autor:
Hashem E, Alharthi Rami, Md Salleh, Nor Zafir, Abdullah, Mazilah, Ali, Adnan, Faisal, Faisal, Nor, Roshazlizawati Mohd
Publikováno v:
In Heliyon January 2023 9(1)
Autor:
Oduro, Stephen, Adhal Nguar, Kot David, De Nisco, Alessandro, Alharthi, Rami Hashem E., Maccario, Guglielmo, Bruno, Lara
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2021, Vol. 40, Issue 2, pp. 184-204.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-05-2021-0145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mastromarino, S., Seibert, A., Hashem, E., Ciccioli, A., Prieur, D., Scheinost, A., Stohr, S., Lajarge, P., Boshoven, J., Robba, D., Ernstberger, M., Bottomley, D., Manara, D.
Publikováno v:
In Journal of Nuclear Materials October 2017 494:368-379
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Review of Financial Analysis January 2015 37:14-28
Autor:
Ahmed H. Alsharif, Nor Zafir Md. Salleh, Rohaizat Baharun, Hassan Abuhassna, Alharthi Rami Hashem E
Publikováno v:
Revista de Comunicación. 21:15-32
he growth interesting in discovering the consumers’ behaviours, emotional and cognitive processes in marketing research have led to an increasing number of publications. This paper evaluates the global research trends in the neuromarketing/consumer