Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Hasanah I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zuraida, R, Adhirana, I, Lattuputty, G, Hernawan, U, Gustiantini, L, Hasanah, I, Alam, M, Prasetyo, F B
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 5/18/2021, Vol. 750, p1-10, 10p
Autor:
Hasanah Uswatun, Khoiruttobib Syafak, Hasanah Ida Faridatul, Alhafiz Farel, Apriyani Hikma, Hakim Istiazah Ulima
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 482, p 04018 (2024)
This research aims to investigate the efforts and policies implemented by Islamic University of Raden Intan Lampung in promoting the Sustainable Development Goals (SDGs) in the Achievement Targets of Students. This research employs a qualitative desc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5dbf001144d84fd08df0db31926326b3
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 482, p 04020 (2024)
This research aims to explore the influence of the implementation of the Tadabur Alam learning model on the learning outcomes of the Islamic Religious Education (PAI) subject. The research method employed is a quantitative approach to statistically i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d12a6a31002f446ba7e8896250bf5bd0