Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Hasançebi, Funda"'
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 141(1):26-52
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=987558
Autor:
Eymur, Gülüzar1 (AUTHOR) guluzar.eymur@giresun.edu.tr, Yeşildağ Hasançebi, Funda2 (AUTHOR), Çetin, Pınar Seda3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Biological Education (Taylor & Francis Ltd). Jun2024, Vol. 58 Issue 3, p552-569. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kutru, Çağla, Hasançebi, Funda
Publikováno v:
Buca Faculty of Education Journal / Buca Egitim Fakültesi Dergisi; mar2024, Issue 59, p139-175, 37p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hasançebi, Funda Yeşildağ
Publikováno v:
International Journal of Progressive Education; Feb2023, Vol. 19 Issue 1, p112-130, 19p
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 4 274-296
Participatory Educational Research
Participatory Educational Research
The purpose of the study is to determine the effect of argumentation-based inquiry approach (ABI) and STEM-supported ABI approach on students’ academic achievement, scientific creativity and reflective thinking skills for problem solving, and to de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::e82daf2f026f7aa99e97eaf5a3d9fdec
https://dergipark.org.tr/tr/pub/per/issue/61194/859404
https://dergipark.org.tr/tr/pub/per/issue/61194/859404
Publikováno v:
Pamukkale University Journal of Education; oca2022, Issue 54, p69-98, 30p
Autor:
YEŞİLDAĞ HASANÇEBİ, Funda, MUSLU, Esra
Publikováno v:
Erzincan University Journal of Education Faculty / Erzincan Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi; Aug2021, Vol. 23 Issue 2, p360-377, 18p
Autor:
Hasançebi, Funda, Kartal, Serkan
Publikováno v:
Volume: 3, Issue: 2 47-59
Online Science Education Journal
Online Science Education Journal
Buçalışmanın amacı, modsal betimleme eğitiminin öğrencilerin yazma aktivitesineetkisini araştırmaktır. Araştırma öğrencilerin yazma aktivitelerinde yer alanmodsal betimlemelere odaklanmaktadır. Yarı deneysel olarak dizayn edilen çal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::1889c03c826eafcf701ecbd5f62a26ec
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ofed/issue/41249/484801
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ofed/issue/41249/484801