Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Harvey, Frida"'
Autor:
Harvey, Frida
In the last decade, Professional Learning Communities (PLCs) are increasingly used as models for teachers’ joint efforts in developing their teaching. The overall aim of this licentiate thesis is to expand the knowledge of PLCs in mathematics, by d
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-95683
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harvey, Frida, Teledahl, Anna
Professional Learning Communities (PLC) have been used increasingly in designing and discussing teachers' professional development, but how PLC are organised and framed differ between contexts. There is a lack of meta-level studies that aim to define
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b40f50ca63672631870e4ffcba81a110
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-45551
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-45551
Autor:
Harvey, Frida, Teledahl, Anna
Publikováno v:
Mathematics Teacher Education & Development; 2022, Vol. 24 Issue 1, p72-95, 24p
Autor:
Andersson, Erik, Halvarsson Lundkvist, Agneta, Harvey, Frida, Nilsson, Per, Rex, Mari, Rudsberg, Karin, Sundhäll, Marcus, Teledahl, Anna, Trumberg, Anders, Öhman Sandberg, Ann
Publikováno v:
Publikationer från Örebro universitet.
Projektet KLÖS har undersökt hur lärares kollegiala lärprocesser kan stödjas i syfte att skapa hållbara strukturer för utvecklingsarbete. Målet var att skapa en Örebromodell för kollegialt lärande. En avslutande reflektion kring
Autor:
Harvey, Frida, Teledahl, Anna
Publikováno v:
CERME 11
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
International audience; This study maps key features of effective Teacher Professional Development (TPD) and the framework of Communities of Inquiry (CoI), in an effort to gain an understanding of how these features contribute to teachers’ collegia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bae4a3041a41aafdbff50b7533c90409
https://hal.science/hal-02422537
https://hal.science/hal-02422537