Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Haruna, A.S."'
Autor:
Abdulkareem, R.A., Moses, L.A., Shedul, L.L., Baamlong, N.D., Haruna, A.S., Abu, J.M., Akor, B.O., Chira, O.U., Ripiye, N.R.
Publikováno v:
Nigerian Journal of Family Practice; Vol 9, No 4 (2018); 11-18
Background: Human Immunodeficiency Virus (HIV) infection is a disease of public health importance. HIV-related stigma remains a significant problem in people living with the disease. The stigmatization is associated with psychological trauma and poor
Autor:
Haruna, A.S
Primary education is no doubt the foundation for which all other forms of education are built on, as such is referred to as basic education. Ironically, Nigeria primary education system seems to be a nightmare to many youngsters, hence the need for s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::257a57efd9d94d2653b208892d49ab32
Autor:
Haruna, A.S, Ekpiwre, C.A
The efficacy of School-based Behavior Modification (BM) treatments for students with Attention Deficit Disorders (ADD) is being debated. This article explored several empirical studies carried out (in the last decade) on effectiveness of the various
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c4e01a505fb381201072cd1711618aa0
Autor:
Haruna, A.S
This study explored Cognitive Processing Weakness (CPW) among pupils in Demonstration Primary School, Federal College of Education (FCE), Kano. The purpose of the study was to find out whether weakness in pupils’ cognitive processing differ among t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7275158242ba64bb7e5c9115d369633a
Autor:
Haruna, A.S
Cognitive Processing weakness (CPW) is a psychological problem that impedes students’ ability to learn effectively in a normal school setting. Such weakness may include; auditory, visual, conceptual, sequential, speed and attention processing. This
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::33319499a8ae68b14f13587b09ea4637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.