Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Hartstein, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gillis, B, Mobley, C, Stadler, DD, Hartstein, J, Virus, A, Volpe, SL, El ghormli, L, Staten, MA, Bridgman, J, McCormick, S, HEALTHY Study Group
Publikováno v:
Gillis, B; Mobley, C; Stadler, DD; Hartstein, J; Virus, A; Volpe, SL; et al.(2009). Rationale, design and methods of the HEALTHY study nutrition intervention component.. International journal of obesity (2005), 33 Suppl 4(S4), S29-S36. doi: 10.1038/ijo.2009.114. UC Office of the President: Research Grants Program Office (RGPO). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/69z0s74r
The HEALTHY study was a randomized, controlled, multicenter and middle school-based, multifaceted intervention designed to reduce risk factors for the development of type 2 diabetes. The study randomized 42 middle schools to intervention or control,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::20bd6b3ebf2b3d3ee62a200f6c9b135a
http://www.escholarship.org/uc/item/69z0s74r
http://www.escholarship.org/uc/item/69z0s74r
Autor:
Volpe, S L, Bridgman, J, Hartstein, J, Staten, M A, Gillis, B, Stadler, D D, Mobley, C, McCormick, S, ghormli, L E l, Virus, A
The HEALTHY study was a randomized, controlled, multicenter and middle school-based, multifaceted intervention designed to reduce risk factors for the development of type 2 diabetes. The study randomized 42 middle schools to intervention or control,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::05b314e689e47d9dc15590a3f37f2f36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.