Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Hartley, Karen"'
Autor:
Mercer, Louise, Abhishek, Abhishek, Kavirayani, Akhila, Ahmed, Alison, Davidson, Alan, Foulkes, Amy, Jones, Claire, Nash, Clare, Rose-Parfitt, Emily, Dhillon, Emmandeep, Zabate, Genevieve, Twohig, Helen, Vere, Hope De, Scott, Jennifer, Reynolds, John, Holmes, Julia, Hartley, Karen, Warrier, Kishore, Nowak, Kataryzna, Parsons, Kate
Publikováno v:
Rheumatology Advances in Practice; 2024, Vol. 8 Issue 3, p1-5, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hartley, Karen Marie
Previously proposed algorithms for selecting research and development projects are reviewed. A new method for analysis of project selection decisions is developed. This method includes such features as multiple criteria, funding ranges, and multiple
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/18780
Autor:
Brown, Antonia, Hartley, Karen
Publikováno v:
British Journal of Community Nursing; Sep2021, Vol. 26 Issue 9, p422-427, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nelson, Elizabeth, Mathieu, Elyse, Thomas, Julia, Harrop Archibald, Hilary, Ta, Hilary, Scarlett, David, Miller, Lydia, MacInnis, Blythe, Sheehan, Virginia, Pompura, Kristina, Hassanzadeh, Donya, Brook, Lillith, Grant, Jennifer, Carr, Dawn, Graham, Laura, Harms, Jenny, Sales, Ramon, Hartley, Karen, Cameron, Robert, Eckert, Cameron
Publikováno v:
Parks Stewardship Forum; 2020, Vol. 36 Issue 1, p77-83, 8p
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood. 103:e1.14-e1
AimTo review current line-locking practice of central venous catheters (CVCs) to reduce catheter related blood stream infections (CRBSIs) and preserve line integrity in paediatric patients on home parenteral nutrition (HPN), with the secondary aim of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.