Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Harsch, Rina"'
Autor:
Hwang, HyeJin, Choi, Seohyeon, Guha, Manjary, McMaster, Kristen, Harsch, Rina, Kendeou, Panayiota
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology July 2024 243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
CEHDX Team Project for XPRIZE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bce8a54f1613768bceae0d2dd2bddb62
Autor:
Bye, Jeffrey, Harsch, Rina
Project page for Bye, Harsch, & Varma. Includes all materials and data.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0bf8238b56679da079812b25ee42a653
Autor:
Harsch, Rina, Kendeou, Panayiota
In this study, we investigate the extent to which the expertise of a source in a text influences recognition memory for the information said by that source.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1ab8c25b11b2d03e61bcd4ed0bfa8b86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hwang, HyeJin, Orcutt, Ellen, Reno, Emily A., Kim, Jasmine, Harsch, Rina Miyata, McMaster, Kristen L., Kendeou, Panayiota (Pani), Slater, Susan
Publikováno v:
The Reading Teacher; September 2023, Vol. 77 Issue: 2 p167-177, 11p
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
We investigated individuals’ representation of composite numbers (i.e., those with factors other than 1 and themselves). Some numbers are “more composite” (have more factors) than others (e.g., 72 vs. 74). We hypothesized that people mentally r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2ab0bd5e99369bd58c32f39fb71c0fc4
https://escholarship.org/uc/item/14c377qq
https://escholarship.org/uc/item/14c377qq