Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Harsaker, Vanja"'
Publikováno v:
European Radiology Experimental; 6/23/2021, Vol. 5 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Harsaker, Vanja
Aims and objectives Methods and materials Results Conclusion Personal information References
Aims and objectives: The purpose of this phantom based study is to investigate if there are any subjective and objective differences in the metal artifa
Aims and objectives: The purpose of this phantom based study is to investigate if there are any subjective and objective differences in the metal artifa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9f948506f828ed9ae1b2fbb3c83b1fb3
Autor:
Bloomfield, Charlotte, Boavida, Filipa, Chabloz, Diane, Crausaz, Emilie, Huizinga, Elsbeth, Hustveit, Hanne, Knight, Heidi, Pereira, Ana, Harsaker, Vanja, Schaake, Wouter, Visser, Ruurd
Purpose: To determine whether using different combinations of kVp and mAs with additional filtration can reduce the effective dose to a paediatric phantom whilst maintaining diagnostic image quality. Methods: 27 images of a paediatric AP pelvis phant
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2594::845f98a3697c43791eae461358232a61
https://hdl.handle.net/10400.21/5032
https://hdl.handle.net/10400.21/5032
Autor:
Bloomfield, Charlotte, Boavida, Filipa, Chabloz, Diane, Crausaz, Emilie, Huizinga, Elsbeth, Hustveit, Hanne, Knight, Heidi, Pereira, Ana, Harsaker, Vanja, Schaake, Wouter, Visser, Ruurd
This paper reviews the literature for lowering of dose to paediatric patients through use of exposure factors and additional filtration. Dose reference levels set by The International Commission on Radiological Protection (ICRP) will be considered. G
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2594::581cf351fef67c9e9593bb67db8b8516
https://hdl.handle.net/10400.21/5031
https://hdl.handle.net/10400.21/5031
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.