Zobrazeno 1 - 10
of 718
pro vyhledávání: '"Harrison, Lc"'
Autor:
Hanieh, S, Mahanty, S, Gurruwiwi, G, Kearns, T, Dhurrkay, R, Gondarra, V, Shield, Jennifer, Ryan, N, Azzato, F, Ballard, SA, Orlando, N, Nicholson, S, Gibney, K, Brimblecombe, J, Page, W, Harrison, LC, Biggs, BA, Dhamarandji, Y, Djilimara, D, Bungawara, E, Dhamarandji, L, Djiliri, J, Gatti, J, Kraayenhof, J, Goveas, N
Background: To determine the prevalence of enteric infections in Aboriginal children aged 0–2 years using conventional and molecular diagnostic techniques and to explore associations between the presence of pathogens and child growth. Methods: Cros
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1c61b525189bc04e769fbb225c861777
Publikováno v:
Yearbook of Paediatric Endocrinology.
Autor:
Murphy, VJ, Harrison, LC, Rudert, WA, Luppi, P, Trucco, M, Fierabracci, A, Biro, PA, Bottazzo, GF
Publikováno v:
Cell, 95(1), 9-11. CELL PRESS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e25458d949d4bcfcf5fc1c8289747f87
https://research.rug.nl/en/publications/a9e4b3e7-524a-41ae-bb1a-ac23ffd4c62b
https://research.rug.nl/en/publications/a9e4b3e7-524a-41ae-bb1a-ac23ffd4c62b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.