Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"Harrison, L.J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harrison, L.J., Bose, D.
Enhancers confer precise spatiotemporal patterns of gene expression in response to developmental and environmental stimuli. Over the last decade, the transcription of enhancer RNAs (eRNAs) – nascent RNAs transcribed from active enhancers – has em
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::14d8a87a704c8a97254765055c2e5c0f
https://eprints.whiterose.ac.uk/190652/1/dev200398.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/190652/1/dev200398.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harrison, L.J., Pearson, K.A., Wheatley, C.J., Hill, J.K., Maltby, L., Rivetti, C., Speirs, L., White, P.C.L.
Conventional ecological risk assessment (ERA) predominately evaluates the impact of individual chemical stressors on a limited range of taxa, which are assumed to act as proxies to predict impacts on freshwater ecosystem function. However, it is reco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::99cfa1599a734dc18b6ccf009e683468
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.