Zobrazeno 1 - 10
of 219
pro vyhledávání: '"Harpp, David N."'
Autor:
Moos, Walter H., Faller, Douglas V., Glavas, Ioannis P., Harpp, David N., Kamperi, Natalia, Kanara, Iphigenia, Kodukula, Krishna, Mavrakis, Anastasios N., Pernokas, Julie, Pernokas, Mark, Pinkert, Carl A., Powers, Whitney R., Sampani, Konstantina, Steliou, Kosta, Tamvakopoulos, Constantin, Vavvas, Demetrios G., Zamboni, Robert J., Chen, Xiaohong
Publikováno v:
In Biochemical Pharmacology September 2022 203
Autor:
Moos, Walter H, Faller, Douglas V, Glavas, Ioannis P, Harpp, David N, Kamperi, Natalia, Kanara, Iphigenia, Kodukula, Krishna, Mavrakis, Anastasios N, Pernokas, Julie, Pernokas, Mark, Pinkert, Carl A, Powers, Whitney R, Steliou, Kosta, Tamvakopoulos, Constantin, Vavvas, Demetrios G, Zamboni, Robert J, Sampani, Konstantina
Herein we trace links between biochemical pathways, pathogenesis, and metabolic diseases to set the stage for new therapeutic advances. Cellular and acellular microorganisms including bacteria and viruses are primary pathogenic drivers that cause dis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::22e5d16f9cb1c3de7ba339b4df7bb7f7
https://escholarship.org/uc/item/5892f3cb
https://escholarship.org/uc/item/5892f3cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1966 Mar . 55(3), 453-456.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/57250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Tomlinson Engagement Award for Mentoring (TEAM) at McGill University promotes student engagement
Autor:
Yazdani, Armin, Barrow, Jennifer L, Petrescu, Dan, Chouinard-Thuly, Laura, Covens, Faygie, Harpp, David N
Publikováno v:
The Western Conference on Science Education
Large undergraduate class sizes limit the interactions students can have with the course instructors and teaching assistant(s). This can translate to lower student engagement and consequently lower academic performance. To mitigate this effect, the T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::4351b47ee806e33e81a526f127794135
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WCSESeventeen/Friday/31
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WCSESeventeen/Friday/31
Autor:
Zysman-Colman, Eli (AUTHOR), Harpp, David N. (AUTHOR) david.harpp@mcgill.ca
Publikováno v:
Journal of Sulfur Chemistry. Aug2004, Vol. 25 Issue 4, p291-316. 26p. 16 Charts.
Autor:
Zysman-colman, Eli (AUTHOR), Harpp, David N. (AUTHOR) david.harpp@mcgill.ca
Publikováno v:
Journal of Sulfur Chemistry. Apr-Jun2004, Vol. 25 Issue 2/3, p155-182. 28p. 38 Diagrams, 9 Charts.
Publikováno v:
In Tetrahedron Letters 1999 40(45):7961-7964
Autor:
Harpp, David N., Butler, Ian S.
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 1984 Nov 01. 14(2), 115-116.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42966049