Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Harper, Alexandra E."'
Autor:
Osterhoudt, Hunter, Schneider, Courtney E., Mohammad, Haneef A, Shih, Minmei, Harper, Alexandra E., Zhou, Leming, Skidmore, Elizabeth R, Wang, Yanshan
Strategy training is a multidisciplinary rehabilitation approach that teaches skills to reduce disability among those with cognitive impairments following a stroke. Strategy training has been shown in randomized, controlled clinical trials to be a mo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.06727
Autor:
Harper, Alexandra E1,2 (AUTHOR) harperal@med.umich.edu, Chen, Yen T3 (AUTHOR), Tancer, Stephanie3 (AUTHOR), Rodgers, Kyla R3 (AUTHOR), Crumb, Amber D2 (AUTHOR), Townsend, Whitney A4 (AUTHOR), Knight, Jason S2,3 (AUTHOR), Murphy, Susan L1,2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Lupus. Feb2024, Vol. 33 Issue 2, p101-110. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Yen T, Harper, Alexandra E, Phanhdone, Tiffany, Alore, Mary, Hicks, Sheri, Pape, Adam, Jay, Gina M, Bolde, Shannen, Feldpausch, Jennie, Guetterman, Timothy C, Khanna, Dinesh, Murphy, Susan L
Publikováno v:
Rheumatology Advances in Practice; 2024, Vol. 8 Issue 2, p1-11, 11p
Autor:
Murphy, Susan L., Chen, Yen T., Alore, Mary, Hicks, Sheri, Pape, Adam, Hassett, Afton L., Kratz, Anna L., Whibley, Daniel, Harper, Alexandra E., Huang, Suiyuan, Jay, Gina, Bolde, Shannen, Khanna, Dinesh
Publikováno v:
Arthritis Care and Research; March 2024, Vol. 76 Issue: 3 p318-327, 10p
Autor:
Samuels, Elias, Janevic, Mary R., Harper, Alexandra E., Lyden, Angela K., Jay, Gina M., Champagne, Ellen, Murphy, Susan L.
Publikováno v:
Journal of Clinical & Translational Science; 2024, Vol. 8 Issue 1, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.