Zobrazeno 1 - 10
of 482
pro vyhledávání: '"Harmony, T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Avecilla-Ramírez, G.N., Ruiz-Correa, S., Marroquin, J.L., Harmony, T., Alba, A., Mendoza-Montoya, O.
Publikováno v:
In Brain and Language 2011 119(3):175-183
Autor:
John, E. Roy, Karmel, B. Z., Corning, W. C., Easton, P., Brown, D., Ahn, H., John, M., Harmony, T., Prichep, L., Toro, A., Gerson, I., Bartlett, F., Thatcher, R., Kaye, H., Valdes, P., Schwartz, E.
Publikováno v:
Science, 1977 Jun . 196(4297), 1393-1410.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1744369
Autor:
Biscay Lirio Rj, Martínez Briones Bj, Jorge Bosch-Bayard, Garófalo Gómez N, Fernandez Harmony T
Learning disorders (LD) are diagnosed in children whose academic skills of reading, writing or mathematics are impaired and lagged according to their age, schooling and intelligence. Children with LD experience substantial working memory (WM) deficit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::84f09461b685e1b7be44cfcf25ed7c30
https://doi.org/10.20944/preprints202009.0443.v1
https://doi.org/10.20944/preprints202009.0443.v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John, ER, Karmel, BZ, Corning, WC, Easton, P, Brown, D, Ahn, H, John, M, Harmony, T, Prichep, L, Toro, A, Gerson, I, Bartlett, F, Thatcher, F, Kaye, H, Valdes, P, Schwartz, E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d265af2c274e2e0724ca0a80edd1113c
https://doi.org/10.1126/science.867036
https://doi.org/10.1126/science.867036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.