Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Harley O"'
Autor:
Kartasasmita A, Harley O
Publikováno v:
Clinical Ophthalmology, Vol Volume 13, Pp 1921-1926 (2019)
Arief Kartasasmita,1 Ohisa Harley2 1Departement of Ophthalmology, Universitas Padjadjaran/Cicendo Eye Hospital, Bandung, Indonesia; 2Netra Eye Hospital, Bandung, IndonesiaCorrespondence: Arief KartasasmitaDepartment of Ophthalmology, Universitas Padj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86b4e74ee0884137b2b915bf5d963f82
Publikováno v:
Planta. 256
Publikováno v:
Planta. 256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roepke, Jonathon1,2, Gordon, Harley O. W.1, Neil, Kevin J. A.1, Gidda, Satinder3, Mullen, Robert T.3, Freixas Coutin, José A.1, Bray-Stone, Delaney1, Bozzo, Gale G.1 gbozzo@uoguelph.ca
Publikováno v:
Plant & Cell Physiology. Jun2017, Vol. 58 Issue 6, p1030-1047. 18p.
Autor:
Gale G. Bozzo, Delaney Bray-Stone, José A. Freixas Coutin, Jonathon Roepke, Kevin J A Neil, Robert T. Mullen, Harley O W Gordon, Satinder K. Gidda
Publikováno v:
Plant and Cell Physiology. 58:1030-1047
Flavonol bisglycosides accumulate in plant vegetative tissues in response to abiotic stress, including simultaneous environmental perturbations (i.e. nitrogen deficiency and low temperature, NDLT), but disappear with recovery from NDLT. Previously, w
Autor:
Staggers, Harley O.
Publikováno v:
Vital Speeches of the Day. 4/15/61, Vol. 27 Issue 13, p395. 3p.
Autor:
Gordon, Harley O. W.
Flavonols are specialized plant metabolites with numerous human health promoting properties. Flavonol glycosides accumulate in Arabidopsis in response to abiotic stresses, but their concentrations decrease with stress recovery. Moreover, the cataboli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______453::714c2ceff9e53b61356a567cf4051250
https://hdl.handle.net/10214/14361
https://hdl.handle.net/10214/14361
Publikováno v:
Educational Horizons, 1986 Oct 01. 65(1), 12-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42926846