Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Harlam, Bari"'
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Nov2006, Vol. 43 Issue 4, p518-535. 18p. 1 Diagram, 7 Charts.
Autor:
Ailawadi, Kusum L.1 kusum.l.ailawadi@dart-mouth.edu, Harlam, Bari2 baharlam@cvs.com
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jan2004, Vol. 68 Issue 1, p147-165. 19p. 10 Charts.
Autor:
Harlam, Bari A.1, Lodish, Leonard M.2
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Nov95, Vol. 32 Issue 4, p404-418. 15p. 1 Diagram, 6 Charts.
Autor:
Burke, Raymond R.1 (AUTHOR), Harlam, Bari A.2 (AUTHOR), Kahn, Barbara E.3 (AUTHOR), Lodish, Leonard M.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun92, Vol. 19 Issue 1, p71-82. 12p. 7 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2011 Oct 01. 21(4), 376-383.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23049308
Autor:
Ailawadi, Kusum L., Harlam, Bari A.
Publikováno v:
Marketing Science, 2009 Jul 01. 28(4), 782-791.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23884246
Publikováno v:
Marketing Science, 2007 Jul 01. 26(4), 566-575.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40057183
Publikováno v:
In Journal of Retailing 2001 77(4):547-569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business Research. May95, Vol. 33 Issue 1, p57-66. 10p.