Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Hargreaves JR"'
Autor:
Sundaram, N, Abramsky, T, Oswald, WE, Cook, S, Halliday, KE, Nguipdop-Djomo, P, Sturgess, J, Ireland, G, Ladhani, SN, Mangtani, P, Langan, SM, Hargreaves, JR, Bonell, C, COVID-19 Schools Infection Survey Study Group
Publikováno v:
The Journal of school healthREFERENCES.
BACKGROUND: We examined fidelity and feasibility of implementation of COVID-19 preventive measures in schools, and explored associations between adherence to these measures and staff well-being, to inform policy on sustainable implementation and staf
HIV stigma can inhibit uptake of HIV testing and antiretroviral therapy as well as negatively affect mental health. Efforts to reduce discrimination against people living with HIV (LWH) have contributed to greater acceptance of the infection. Female
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c2304ff894a33a541211ccf99a0a0b36
Autor:
Pronyk PM (AUTHOR), Hargreaves JR (AUTHOR), Kim JC (AUTHOR), Morison LA (AUTHOR), Phetla G (AUTHOR), Watts C (AUTHOR), Busza J (AUTHOR), Porter JDH (AUTHOR)
Publikováno v:
Lancet. 12/2/2006, Vol. 368 Issue 9551, p1973-1983. 11p.
Autor:
Hargreaves, JR, Mtetwa, S, Davey, C, Dirawo, J, Chidiya, S, Benedikt, C, Naperiela, MS, Wong-Gruenwald, R, Hanisch, D, Magure, T, Mugurungi, O, Cowan, FM
BACKGROUND: HIV epidemiology and intervention uptake among female sex workers (FSW) in sub-Saharan Africa remain poorly understood. Data from outreach programmes are a neglected resource. METHODS: Analysis of data from FSW consultations with Zimbabwe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1c8a854839470a677b5cc9c83f458ff4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.