Zobrazeno 1 - 10
of 2 071
pro vyhledávání: '"Harf A"'
Autor:
Saeed, Abeer A.1, Attia Harf, Mai Ahmed Elhady1 mayelhady95@gmail.com, Bdeer, Shereen El-Arabi1, Elsherbini, Hadeel Aiman1
Publikováno v:
Zagazig University Medical Journal. Oct2024, Vol. 30 Issue 7, p3540-3552. 13p.
Autor:
Mishal Al-Harf
Publikováno v:
Journal of Umm Al-Qura University for Language Sciences and Literature, Iss 32, Pp 27-40 (2023)
The current research investigates the verbal collocations with Al-Sheikh Ali Al-Tantawi, shows the strength’s range of the prediction of collocations or its lack, and refers to the old and modern verbal collocations as well. On looking at his book
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e2d4fe85fc548c891f86c89d864f7b6
Autor:
Maude Ludot-Grégoire, Aurélie Harf, Nour Ibrahim, Médérick Merlo, Christine Hassler, Joanne Rietsch, Charlotte de Bucy, Hervé Lefèvre, Jordan Sibeoni, Marie Rose Moro
Publikováno v:
Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol 16, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
Abstract Introduction The bodily expression of psychological disorders is one of the leading motives for consultations in adolescent medicine. The diagnostic entity corresponding to DSM-5 "Somatic symptom and related disorders" is sparsely used in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c30caf46b3946fea494518fbc467980
Autor:
Harf-Lancner, Laurence, author
Publikováno v:
A Companion to Alexander Literature in the Middle Ages. 29:201-230
Autor:
Ludot, M. *, Merlo, M., Ibrahim, N., Piot, M.-A., Lefèvre, H., Carles, M.-E., Harf, A., Moro, M.R.
Publikováno v:
In L'Encéphale December 2021 47(6):596-604
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 13 (2022)
AimsSomatic complaints are a frequent cause for consultation in primary care. In a transcultural context, somatic complaints are typically associated with psychological distress. A recent review about somatic symptom disorders in adolescence showed s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0113c59f11ea4e128a0ef40210ea8c88
Publikováno v:
In Neuropsychiatrie de l'enfance et de l'adolescence October 2020 68(6):320-326
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hamid Marashi, Majid Khosh-Harf
Publikováno v:
زبان پژوهی, Vol 12, Iss 35, Pp 241-265 (2020)
The present study was an attempt to compare the effect of teaching critical thinking and autonomy techniques on EFL learners’ speaking skill. There is of course ample research on critical thinking and autonomy in the ELT classroom. Qamar (2016) sho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44a1d38b1d724bf8946671e5771c3485