Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Harenz, Julia"'
Publikováno v:
Journal of Motor Behavior; 2024, Vol. 56 Issue 4, p462-474, 13p
Die Überlegenheit von multiplen externalen Repräsentationen (MER) im Vergleich zu Einzelrepräsentationen ist vielfach nachgewiesen (z.B. Lindner et al., 2017). Ott et al. (2018) und Malone et al. (2020) zeigten, dass sowohl homogene MER (Text/Form
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a498de3df4a1cbe0eddc1840273c8e66
Science, technology, engineering, and mathematics (STEM) education in particular, uses different types of external representations, such as text, graphics, formula, visualizations, and more, for describing and explaining complicated topics and models
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b479268717627d434825c8023c5d8a25
Autor:
PFEIFER, CHRISTINA1, HARENZ, JULIA1, SHEA, CHARLES H.2, PANZER, STEFAN1,3 s.panzer@mx.uni-saarland.de
Publikováno v:
Journal of Cognition. 2021, Vol. 4 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.