Zobrazeno 1 - 10
of 449
pro vyhledávání: '"Harendza, S."'
Publikováno v:
In Journal of Electrocardiology January-February 2016 49(1):7-12
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 40; DOC17 /20230417/
Background: Undergraduate medical students take the licensing exam (M3) as a two-day oral-practical examination. The main requirements are to demonstrate history taking skills and coherent case presentations. The aim of this project was to establish
Autor:
Harendza, S
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 40; DOC14 /20230417/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harendza, S
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 39; DOC28 /20220715/
Autor:
Zelesniack, E, Harendza, S
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20210916-20210917; Zürich, Schweiz; DOCV33-01 /20210915/
Fragestellung/Zielsetzung: Gemäß dem Nationalen Kompetenzbasierten Lernzielkatalog (NKLM) sollten die Absolventen/-innen eines Medizinstudiums Basiskompetenzen erworben haben, die es ermöglichen, selbstständig ärztlich tätig zu werden sowie die
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::997b49894ca6961c017c2abd2010e150
Autor:
Harendza, S
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 2, p Doc48 (2021)
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC48 /20210215/
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC48 /20210215/
[for full text, please go to the a.m. URL]
GMS Journal for Medical Education; 38(2):Doc48
GMS Journal for Medical Education; 38(2):Doc48
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a294156f84d6449bc0d00c47f840503