Zobrazeno 1 - 10
of 488
pro vyhledávání: '"Harendza, S"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 40; DOC17 /20230417/
Background: Undergraduate medical students take the licensing exam (M3) as a two-day oral-practical examination. The main requirements are to demonstrate history taking skills and coherent case presentations. The aim of this project was to establish
Autor:
Harendza, S
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 40; DOC14 /20230417/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harendza, S
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 39; DOC28 /20220715/
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 41, Iss 5, p Doc68 (2024)
Background: The structures of postgraduate medical education are regulated by the (guideline) regulations on specialty training ((M-)WBO). This formal structure is the result of medical discourse between medical associations, specialist societies and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d75da15b98c7485e8efe95db7557c853
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 41, Iss 5, p Doc69 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fd1f03df78d4658bb97fccb7109ce92
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 41, Iss 4, p Doc43 (2024)
Background: The use of tobacco, alcohol and other drugs has considerable health consequences. Substance histories are often only incompletely taken in everyday clinical practice. When learning to take a medical history in medical school, one of the l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01c5b7a352434b29942896817d089123
Autor:
Zelesniack, E, Harendza, S
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20210916-20210917; Zürich, Schweiz; DOCV33-01 /20210915/
Fragestellung/Zielsetzung: Gemäß dem Nationalen Kompetenzbasierten Lernzielkatalog (NKLM) sollten die Absolventen/-innen eines Medizinstudiums Basiskompetenzen erworben haben, die es ermöglichen, selbstständig ärztlich tätig zu werden sowie die
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::997b49894ca6961c017c2abd2010e150