Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Hareli, Maya"'
Autor:
Schuster, Randi Melissa, Potter, Kevin, Lamberth, Erin, Rychik, Natali, Hareli, Maya, Allen, Sophia, Broos, Hannah C., Mustoe, Audrey, Gilman, Jodi M., Pachas, Gladys, Evins, A. Eden
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 20 April 2021 107
Publikováno v:
Journal of College Student Mental Health; Jul-Sep2024, Vol. 38 Issue 3, p719-745, 27p
The primary goal of the present project is to examine the feasibility, acceptability, and effectiveness of interpersonal psychotherapy, tailored toward college students and delivered in group modality, in reducing mental health symptoms and improving
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a4064fe4fce5fa21d19fd65d13217131
This registration was completed before analysis for this paper.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6398fabaf4728fcb002be14cad0c454a
Autor:
Conley, Colleen, Raposa, Elizabeth, Bartolotta, Kate, Broner, Sarah, Christensen, Kirsten, Forbes, Nicola, Hareli, Maya, Assink, Mark
This meta-analytic review evaluates the impact of wellness and mental-health focused mobile technology-delivered interventions (mTDIs) for youth (mean age 25 or younger). From a systematic search of controlled evaluations of MHapps for youth (approxi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::31756ad6713e6cbafb58e4d9f9f09a38
We explore the impact of adding emotional-intelligence and social-emotional skill-building exercises to a Career and Life Planning (CLP) course for college undergraduates. Using a non-randomized quasi-experimental design we will compare, over time (p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5484bff2988263bc6decd49db8c77dad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.