Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Hardy, Judy"'
Autor:
Bates, Simon P., author, Hardy, Judy, author
Publikováno v:
Virtuality and Education: A Reader. :47-61
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jan2020, Vol. 51 Issue 1, p23-35. 13p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Douglas S., Birnie, David, Cameron, Douglas, Crystal, Eugene, Dorian, Paul, Gula, Lorne J., Healey, Jeffrey S., Janmohammed, Amir, Khaykin, Yaariv, Krahn, Andrew D., LeFeuvre, Catherine, Simpson, Christopher S., Yee, Raymond, Hardy, Judy, Slaughter, Pamela M., Chen, Zhongliang, Alter, David A., Laupacis, Andreas, Tu, Jack V.
Publikováno v:
In Heart Rhythm 2008 5(9):1250-1256
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hardy, Judy, Hancock, Sally, Johnson, Olivia, Galloway, Ross, Wallace, Marsali, Draper, Steve, Bates, Simon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::764d1f5effc51ed9471758a587628503
https://eprints.whiterose.ac.uk/117465/1/FLIP_final_report_jan_final.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/117465/1/FLIP_final_report_jan_final.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bates, Simon, Hardy, Judy, Haywood, Jeff, Haywood, Denise, McLeod, Hamish, Paterson, Jessie, Rhind, Susan
The first year at university is a time of significant flux for students, as they adjust to unfamiliar environments, encounter new approaches to teaching and develop fresh learning strategies on the road to becoming self-directed learners. This sense
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1588::91d030d119884ae6a60d935b913c1601
https://repository.alt.ac.uk/636/
https://repository.alt.ac.uk/636/