Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Harbison, L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Harbison, Lorraine ORCID: 0000-0002-1945-7241 , Kingston, Mary ORCID: 0000-0003-0817-6230 and Miller, Sue ORCID: 0000-0002-9689-7697 (2021) Teachers' use of mathematical picturebooks to engage children in the upper primary years in mathematics. In: Eighth Conference on Research in Mathematics Education in Ireland (MEI 8), 15-16 October 2021, DCU Institute of Education.
The use of picturebooks to engage children in developing mathematical proficiency is well documented. However, there is limited evidence as to their use with children in the upper primary years. Therefore, we developed a novel initiative in which we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::148308ffad6545aebd8ea53ce929762e
http://doras.dcu.ie/26751/
http://doras.dcu.ie/26751/
Research surrounding the transition has frequently cited the quality of students’ interactionwith teachers as having a significant association with engagement in mathematics. Thus in this cross-border study we employed a questionnaire with the aim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b08c243abef8df139e75ec04a4b6c15
Autor:
Harbison, L., Twohill, A
Conference Theme: Mathematical Literacy, throughout and beyond education It is with great pleasure that we present the following proceedings from the Seventh Conference on Research in Mathematics Education in Ireland (MEI 7), which took place in Dubl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9229419d3ed52278e5bc0d9d6179961b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Imakawa, K., Tamura, K., McGuire, W. J., Khan, S., Harbison, L. A., Stanga, J. P., Helmer, S. D., Christenson, R. K.
Publikováno v:
Endocrine; July 1995, Vol. 3 Issue: 7 p511-517, 7p