Zobrazeno 1 - 10
of 274
pro vyhledávání: '"Hararge zone"'
Autor:
Gobena, Tena1 (AUTHOR) tena.g999@email.com, Bantider, Amare1,2 (AUTHOR), Mulugeta, Messay1 (AUTHOR), Teferi, Ermias2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Acta Agriculturae Scandinavica: Section B, Soil & Plant Science. Dec2024, Vol. 74 Issue 1, p1-16. 16p.
Publikováno v:
Acta Agriculturae Scandinavica. Section B, Soil and Plant Science, Vol 74, Iss 1 (2024)
Natural resource bases are the basic foundations of food security. However, they are facing problems both in quantity and quality, leading to decreased land productivity and societal issues. Watershed management is the most effective technique for ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0027e78f3b94ba0886c74d47b87f84f
Publikováno v:
Pediatric Health, Medicine and Therapeutics, Vol Volume 12, Pp 197-204 (2021)
Shimelis Kassa,1 Gudina Egata,2 Tesfaye Gobena,3 Mathewos Mekonnen4 1Shanan Dhuggo District Health Office, West Hararge Zone, Oromia Region, Ethiopia; 2College of Health Sciences, Addis Ababa University, Addis Ababa, Ethiopia; 3College of Health and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df56323084814cf09b36fd8beb36431e
Publikováno v:
Spatial Information Research; 20240101, Issue: Preprints p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Health Sciences (Qassim University). Nov/Dec2017, Vol. 11 Issue 5, p35-42. 8p.
Publikováno v:
East African Journal of Education Studies. 5:155-169
The main purpose of this study was examining the relationship between approaches to learning and academic achievement, the extent to which approaches to learning predict trainees’ academic achievement, and determining gender differences between mal
Publikováno v:
Pediatric Health, Medicine and Therapeutics
Shimelis Kassa,1 Gudina Egata,2 Tesfaye Gobena,3 Mathewos Mekonnen4 1Shanan Dhuggo District Health Office, West Hararge Zone, Oromia Region, Ethiopia; 2College of Health Sciences, Addis Ababa University, Addis Ababa, Ethiopia; 3College of Health and