Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Hantzi, Alexandra"'
Publikováno v:
In New Ideas in Psychology August 2019 54:15-26
Publikováno v:
Ψυχολογία: το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας; Τόμ. 28 Αρ. 1 (2023): Ειδικό Αφιέρωμα: Προσεγγίζοντας τη διαθεματικότητα στην ψυχολογική έρευνα για το φύλο; 230-252
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 28 No. 1 (2023): Special Section: Approaching intersectionality in gender psychology research; 230-252
Psychology: the Journal of the Hellenic Psychological Society; Vol. 28 No. 1 (2023): Special Section: Approaching intersectionality in gender psychology research; 230-252
Η παρούσα ερευνητική εργασία είχε ως στόχο να εξετάσει τη σχέση της μετασχηματιστικής και συναλλακτικής ηγεσίας με τη γνωστική και συνα
Autor:
Hantzi, Alexandra1 (AUTHOR), Anagnostopoulos, Fotios1 (AUTHOR) fganang@panteion.gr, Alexiou, Eva1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology in Medical Settings. Jun2019, Vol. 26 Issue 2, p142-157. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arvanitis, Alexiοs, Hantzi, Alexandra
Drawing mostly from the field of cognitive psychology we treat essentialism as a bias under which social categories are perceived as having an underlying “hidden” cause feature. Study 1 shows how social categories can be separated into essentiali
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ca67476cec3787f9ea53b643de4acf41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anagnostopoulos, Fotios1 (AUTHOR) fganagn@hol.gr, Hantzi, Alexandra1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Community & Applied Social Psychology. Sep/Oct2011, Vol. 21 Issue 5, p451-460. 10p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.