Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Hansson, Örjan."'
Autor:
Hansson, Örjan.
Lic.-avh. (sammanfattning) Luleå : Luleå tekniska univ., 2004.
Härtill 3 uppsatser.
Härtill 3 uppsatser.
Externí odkaz:
http://epubl.luth.se/1402-1757/2004/49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences; Jun2023, Vol. 13 Issue 6, p564, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hansson, Örjan, Juter, Kristina
This study concerns the teaching of drug calculations in nursing education. It is part of a larger study and focuses on the first year of a three-year nursing program when the students are introduced to drug calculations. The students who attended th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2023de520229f7e57ccef775abe5e037
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-18600
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-18600
Physics teachers at upper secondary school indirectly teach mathematics in their physics classes through their teaching strategies and preferred ways of using mathematics. Their views of physics and mathematics are important for the way they depict m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::78d20e2d9a391f906689d63427aebe56
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-18047
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-18047
This study adds to research on the use of mathematics in physics classrooms at upper secondary school. The aim is to look closer into what types of transfer do the teacher and textbook set up for the pupils with respect to ways of reasoning from othe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::38407a5ae3ee7dd15dc1b1a7f6ce620f
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-18599
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-18599
Matematik är ett viktigt verktyg för fysiken och matematiken sägs varafysikens språk. Tidigare forskning visar dock att elever ägnar mycket tid åt matematisk formelmanipulation medan mindre tid och kraft läggs på att relatera fysikens teoreti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bcc2e9f6cf0dfda77ed98e2acaf9a560
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-16369
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-16369