Zobrazeno 1 - 10
of 240
pro vyhledávání: '"Hanssens, Dominique M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Empirical Finance December 2021 64:224-246
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2021 38(4):857-876
Autor:
Ding, Yu, DeSarbo, Wayne S., Hanssens, Dominique M., Jedidi, Kamel, Lynch, John G., Lehmann, Donald R.
Publikováno v:
Marketing Letters, 2020 Sep 01. 31(2/3), 175-186.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48739836
Autor:
Hanssens, Dominique M.
Publikováno v:
Recherche et Applications en Marketing, 2019 Jul 01. 34(3), 154-158.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26751788
Publikováno v:
Australasian Marketing Journal; May2024, Vol. 32 Issue 2, p91-97, 7p
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 10, Iss 1, Pp 46-51 (2018)
If company revenues fluctuate, the resulting volatility makes it more difficult to project the company’s future revenues and earnings and ensure steady cash-flow. This lessens investor confidence and, as such, can harm the financial health of a bra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25fe064443364009b7b8c851c55893b3