Zobrazeno 1 - 10
of 261
pro vyhledávání: '"Hansen, Emily"'
We present the impact on student self-efficacy of an introductory physics for life-science students course taught using a Team-Based Learning pedagogy. We measured self-efficacy using the validated quantitative Sources of Self-Efficacy in Science Cou
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.07277
Autor:
Lam, Michael Tun Yin, Duttke, Sascha H., Odish, Mazen F., Le, Hiep D., Hansen, Emily A., Nguyen, Celina T., Trescott, Samantha, Kim, Roy, Deota, Shaunak, Chang, Max W., Patel, Arjun, Hepokoski, Mark, Alotaibi, Mona, Rolfsen, Mark, Perofsky, Katherine, Warden, Anna S., Foley, Jennifer, Ramirez, Sydney I., Dan, Jennifer M., Abbott, Robert K., Crotty, Shane, Crotty Alexander, Laura E., Malhotra, Atul, Panda, Satchidananda, Benner, Christopher W., Coufal, Nicole G.
Publikováno v:
In Cell Reports Medicine 21 February 2023 4(2)
Autor:
Warden, Anna S., Han, Claudia, Hansen, Emily, Trescott, Samantha, Nguyen, Celina, Kim, Roy, Schafer, Danielle, Johnson, Avalon, Wright, Madison, Ramirez, Gabriela, Lopez-Sanchez, Mark, Coufal, Nicole G.
Publikováno v:
In Brain Behavior and Immunity January 2023 107:369-382
Autor:
Han, Claudia Z., Li, Rick Z., Hansen, Emily, Trescott, Samantha, Fixsen, Bethany R., Nguyen, Celina T., Mora, Cristina M., Spann, Nathanael J., Bennett, Hunter R., Poirion, Olivier, Buchanan, Justin, Warden, Anna S., Xia, Bing, Schlachetzki, Johannes C.M., Pasillas, Martina P., Preissl, Sebastian, Wang, Allen, O’Connor, Carolyn, Shriram, Shreya, Kim, Roy, Schafer, Danielle, Ramirez, Gabriela, Challacombe, Jean, Anavim, Samuel A., Johnson, Avalon, Gupta, Mihir, Glass, Ian A., Levy, Michael L., Haim, Sharona Ben, Gonda, David D., Laurent, Louise, Hughes, Jennifer F., Page, David C., Blurton-Jones, Mathew, Glass, Christopher K., Coufal, Nicole G.
Publikováno v:
In Immunity July 2023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hansen, Emily
This thesis explores the social function of England’s grammar schools between approximately 1480 and 1640, and how this changed due to the influences of both humanism and religious reform. It explores the grammar school curriculum, including instru
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.667693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sutton, Laura, Jose, Kim, Betzold, Alana, Hansen, Emily, Laslett, Laura, Makin, Jennifer, Winzenberg, Tania, Balogun, Saliu, Aitken, Dawn
Publikováno v:
In Osteoarthritis and Cartilage Open December 2021 3(4)