Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Hansen, C T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richelsen, A. B., Hansen, C. T.
Publikováno v:
Richelsen, A B & Hansen, C T 2021, A Study Of Experiences With Distance And Online Teaching In Mechanical Engineering Courses . in H-U Heiß, H-M Järvinen, A Mayer & A Schulz (eds), Proceedings of the 49th SEFI Annual Conference 2021 . European Society for Engineering Education (SEFI), pp. 421-429, 49th SEFI Conference: Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting?, Berlin, Germany, 13/09/2021 .
Due to the university lockdown caused by COVID-19, teachers and students at the Department of Mechanical Engineering, Technical University of Denmark experienced a sudden and massive change from face-to-face to distance and online teaching in spring
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1202::2f6bf96076923515173fee5d01a93115
https://orbit.dtu.dk/en/publications/52b995d1-15c1-4d1f-a6aa-a8e0771c450a
https://orbit.dtu.dk/en/publications/52b995d1-15c1-4d1f-a6aa-a8e0771c450a
Autor:
Hansen, C. T., Jensen, L. B.
Publikováno v:
Hansen, C T & Jensen, L B 2018, A study of teachers’ reflections on teaching and learning . in R Clark, P M Hussmann, H-M Järvinen, M Murphy & M E Vigild (eds), Proceedings of the 46th SEFI Annual Conference 2018 . European Society for Engineering Education (SEFI), pp. 832 – 839, European Society for Engineering Education Annual Conference 2018, Kgs Lyngby, Denmark, 17/09/2018 .
According to Schön [1] professional knowledge is to a high degree based on tacit knowledge. For university teachers, tacit knowledge includes knowledge about what works – and what does not work - when teaching a specific class of students a specif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1202::a5d006632f4aac6cd8c7d5655be764a8
https://orbit.dtu.dk/en/publications/d3dfe25d-eb79-495f-a305-eec3165b109d
https://orbit.dtu.dk/en/publications/d3dfe25d-eb79-495f-a305-eec3165b109d
Autor:
Bode, B W, Buse, J B, Fisher, M, Garg, S K, Marre, M, Merker, L, Renard, E, Russell-Jones, D L, Hansen, C T, Rana, A, Heller, S R
Publikováno v:
Diabetic Medicine
Aims The goal of this study was to compare the long-term safety and efficacy of the basal insulin analogue, insulin degludec with insulin glargine (both with insulin aspart) in Type 1 diabetes, over a 2-year time period. Methods This open-label trial
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bode, B. W., Buse, J. B., Fisher, M., Garg, S. K., Marre, M., Merker, L., Renard, E., Russell-Jones, D. L., Hansen, C. T., Rana, A., Heller, S. R.
Publikováno v:
Diabetic Medicine; Nov2013, Vol. 30 Issue 11, p1293-1297, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hypertension (0194911X); Nov/Dec1982, Vol. 4 Issue 6, p872-880, 9p
Publikováno v:
Hypertension (0194911X); Nov/Dec1982, Vol. 4 Issue 6, p864-872, 9p