Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Hannum, E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Educational research in developing countries often investigates school and family socioeconomic influences on children’s achievement and attainment. Less research has sought to identify factors that engage children in the schooling process. Because
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::b0db18a916e42857894e0167b6ef3a5f
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:31cbd26a-5277-47f4-a628-a911d36251f7
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:31cbd26a-5277-47f4-a628-a911d36251f7
Autor:
Enoch, B., Hannum, E., Walker, H., Carley, P. B., Davis, M., Lukens, H., Vollintine, G., Cornell, H., Grote, M., Greenebaum, S., Hallinan, J.
Publikováno v:
Francis W. Parker School Studies in Education, 1932 Jan 01. 9, 305-337.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41102761
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.