Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Hannan, Andrew"'
Autor:
Hannan, Andrew
This study focuses on the school as an organization in a sense which has been neglected in previous work. Here the aim is to understand and explain how the school changes in terms of the conflict of ideologies amongst staff and the process of formula
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.458110
Autor:
Hannan, Andrew
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 1987 Jan 01. 8(2), 119-133.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1392732
Autor:
Hannan, Andrew
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 1980 Jan 01. 1(1), 107-109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1392681
Autor:
Gosling, David1 (AUTHOR), Hannan, Andrew1 (AUTHOR) a.hannan@plymouth.ac.uk
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Oct2007, Vol. 32 Issue 5, p633-646. 14p.
Autor:
Hannan, Andrew1 (AUTHOR) ahannan@plymouth.ac.uk, Silver, Harold1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Feb2006, Vol. 31 Issue 1, p57-69. 13p. 5 Charts.
Autor:
Hannan, Andrew1 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Nov2005, Vol. 36 Issue 6, p975-985. 11p. 1 Chart.
Autor:
Hatt, Sue1 (AUTHOR) susan.hatt@uwe.ac.uk, Hannan, Andrew2 (AUTHOR), Baxter, Arthur1 (AUTHOR), Harrison, Neil1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Aug2005, Vol. 30 Issue 4, p373-388. 16p.
Publikováno v:
Higher Education Quarterly. Apr2005, Vol. 59 Issue 2, p111-126. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hannan, Andrew
Publikováno v:
Mathematics in School, 1988 Jan 01. 17(1), 28-30.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30214426