Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Hanna Cameron"'
Autor:
Loftis, Alexander R., Zhang, Genwei, Backlund, Coralie, Quartararo, Anthony J., Pishesha, Novalia, Hanna, Cameron C., Schissel, Carly K., Garafola, Daniel, Loas, Andrei, Collier, R. John, Ploegh, Hidde, Irvine, Darrell J., Pentelute, Bradley L.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Aug . 118(34), 1-8.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27075492
Autor:
Hanna, Cameron C., Ashhurst, Anneliese S., Quan, Diana, Maxwell, Joshua W. C., Britton, Warwick J., Payne, Richard J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Jan . 118(4), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27006018
Autor:
Hanna, Cameron C.1 (AUTHOR), Kriegesmann, Julia2 (AUTHOR), Dowman, Luke J.1,3 (AUTHOR), Becker, Christian F. W.2 (AUTHOR) christian.becker@univie.ac.at, Payne, Richard J.1,3 (AUTHOR) richard.payne@sydney.edu.au
Publikováno v:
Angewandte Chemie. 4/4/2022, Vol. 134 Issue 15, p1-23. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shepperson, Oscar A.1,2,3 (AUTHOR), Hanna, Cameron C.1,2 (AUTHOR), Brimble, Margaret A.1,2,3 (AUTHOR), Harris, Paul W. R.1,2,3 (AUTHOR) paul.harris@auckland.ac.nz, Cameron, Alan J.1,2,3 (AUTHOR) alan.cameron@auckland.ac.nz
Publikováno v:
International Journal of Peptide Research & Therapeutics. Jan2022, Vol. 28 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
DALHOUSIE MEDICAL JOURNAL. 48
Youth are at a unique developmental stage, presenting with experiences and needs that can be challenging to address through traditional medical models. Youth health clinics (YHCs) have taken varying approaches to solving this problem; however, there
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.