Zobrazeno 1 - 10
of 1 084
pro vyhledávání: '"Hanham A"'
Multi-partite entanglement is fundamental to emerging quantum technologies such as quantum networks, which ultimately require devices with strong light-matter interactions and long coherence times. Here, we introduce nanobeam photonic crystal cavitie
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.21977
Publikováno v:
Music & Science, Vol 7 (2024)
Numerous systems of musical notation have been developed to address some of the complexities associated with conventional Staff notation, such as translating it into physical movements and memorizing the meaning of its symbols. Surprisingly, there ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94dc1ed2811143adaedb653957e88375
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 188336-188348 (2024)
This paper describes robust vector-fitting algorithms for determining the Q-factor and resonant frequency of spectrally-isolated resonances from frequency-swept S-parameter measurements for both one-port (reflection) and two-port (transmission) syste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05defe03a92f410aab4f68ee1b4a2646
Autor:
Hanham, José, Hendry, Adam
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2024 126
Autor:
Rider, Marie S., Sokolikova, Maria, Hanham, Stephen M., Navarro-Cia, Miguel, Haynes, Peter, Lee, Derek, Daniele, Maddalena, Guidi, Mariangela Cestelli, Mattevi, Cecilia, Lupi, Stefano, Giannini, Vincenzo
Topological insulators (TIs) present a neoteric class of materials, which support delocalised, conducting surface states despite an insulating bulk. Due to their intriguing electronic properties, their optical properties have received relatively less
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1905.06193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Aug2023 Supplement 1, Vol. 93, p239-250. 12p. 1 Chart.
Publikováno v:
In Heliyon January 2021 7(1)
Autor:
Hanham, José1 (AUTHOR) j.hanham@westernsydney.edu.au
Publikováno v:
Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning. Aug2024, p1-23. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.