Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Hangartner, Judith"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hangartner, Judith, Durler, Héloïse, Fankhauser, Regula, Girinshuti, Crispin
This book provides a thorough and detailed analysis of how the figure of the ‘autonomous learner’ shapes educational practices. It unpacks the impact of current educational reform discourse that focuses on the individual pupil as a learner, while
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76531
Autor:
Hangartner, Judith.
Publikováno v:
Solange vorrätig, können Sie diese Dissertation kaufen (für Bibliotheken evtl. auch Tauschexemplare erhältlich), hier anklicken.
Diss. Univ. Bern, 2007.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Swiss Journal of Sociology, Vol 45, Iss 3, Pp 299-316 (2019)
Schools are under increasing pressure to prepare students for the transition to post-compulsory education and vocational training. Beyond the support of the students’ professional orientation, the focus is on students’ learning of soft skills. Ba
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d51410d0f46d47ada0a27679c5a48105
Publikováno v:
Schule und Gesellschaft ISBN: 9783658355654
Die Digitalisierung bietet neue technische Möglichkeiten zur Individualisierung des Unterrichts. Während die Entwicklung von Lernsoftware das Forschungsinteresse auf sich zieht, bleibt die Nutzung von Lernplattformen zur Unterrichtsorganisation ein
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::24a097988954e5e4b5253498b07ffb70
https://doi.org/10.1007/978-3-658-35566-1_10
https://doi.org/10.1007/978-3-658-35566-1_10
Publikováno v:
Going public? ISBN: 9783658340841
This article asks how the classroom as a public space is transformed by recent educational trends that focus on the improvement of learning. It discusses the learning office, character education and the “Life in Action” programme as three instanc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::56edcc3d98c44ad86a5abe6a311efd4f
https://doi.org/10.1007/978-3-658-34085-8_9
https://doi.org/10.1007/978-3-658-34085-8_9
Autor:
HANGARTNER, JUDITH
Publikováno v:
Inner Asia, 2010 Jan 01. 12(2), 253-270.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23615123