Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Handy, Rod"'
Autor:
Daniel Opoku Agyemang, Erin Fanning Madden, Kevin English, Kamilla L. Venner, Handy Rod, Tejinder Pal Singh, Fares Qeadan
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 22, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
Abstract Background American Indian and Alaska Native (AI/AN) youth face stark inequities in opioid misuse, social support, and suicide attempt. This study examined trends in these behavioral measures among AI/AN students in New Mexico (NM). Methods
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54034aa482ab4a89afbfe1aacf4ec2ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Air (2813-4168); Sep2023, Vol. 1 Issue 3, p175-183, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hassandokht Mashhadi, Ali1 (AUTHOR) ali.hassandokht@utah.edu, Handy, Rod2 (AUTHOR) rod.handy@hsc.utah.edu, Farhadmanesh, Mohammad1 (AUTHOR) mohammad.Farhadmanesh@utah.edu, Rashidi, Abbas3 (AUTHOR) abbas.rashidi@utah.edu, Honda, Trenton4 (AUTHOR) t.honda@northeastern.edu, Sleeth, Darrah Kaye5 (AUTHOR) darrah.Sleeth@hsc.utah.edu, Henry, Trent6 (AUTHOR) trent.henry@utah.edu
Publikováno v:
Journal of Construction Engineering & Management. Oct2022, Vol. 148 Issue 10, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Handy, Rod, Spackman, Jared, Moloney-Johns, Amanda, Loder, Rayne, Curran, Shaun, Valentin, Virginia, Rolls, Joanne, Schaefer, Camie
Publikováno v:
Journal of Physician Assistant Education (Lippincott Williams & Wilkins); Jun2021, Vol. 32 Issue 2, p119-122, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.