Zobrazeno 1 - 10
of 4 223
pro vyhledávání: '"Handy, F."'
Autor:
Felice Davidson Perlmutter
Publikováno v:
Affilia. 23:202-203
The world seems to be changing at a breathtaking pace. A decade of technological advances and a strong social media presence has altered the way we live and communicate. COVID-19 changed the way that we work and connect. Climate change is transformin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::00ca52ce9fc7e013e07dfa1d0414783a
https://hdl.handle.net/10453/156244
https://hdl.handle.net/10453/156244
Autor:
Perlmutter, Felice Davidson
Publikováno v:
Affilia; May 2008, Vol. 23 Issue: 2 p202-203, 2p
Autor:
Cicchelli V; Centre Population et Développement, Université Paris Cité/IRD, Paris, France., Octobre S; DEPS/Ministère de la Culture/Centre Max Weber (UMR 5283), Paris, France., Katz-Gerro T; Department of Sociology, University of Haifa, Haifa, Israel., Yodovich N; Department of Sociology, University of Haifa, Haifa, Israel., Handy F; School of Social Policy and Practice, University of Pennsylvania, Philadelphia, Pennsylvania, USA., Ruiz S; College of Behavioral, Social & Health Sciences, Clemson University, Clemson, South Carolina, USA.
Publikováno v:
The British journal of sociology [Br J Sociol] 2023 Jan; Vol. 74 (1), pp. 17-34. Date of Electronic Publication: 2022 Nov 09.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.