Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Handrianto, Ciptro"'
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 131-138 (2024)
The integration of science, technology, engineering, and mathematics (STEM)-based digital learning has shown a significant impact on enhancing the 6C skills (character, citizenship, critical thinking, creative thinking, collaboration, and communicati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6566028cf32648a4afe08d486defc596
Autor:
Abdurahman, Hayati, Yenni, Manaf, Ngusman Abdul, Handrianto, Ciptro, Nor Azhar, Nurul Fathihah
Publikováno v:
Theory & Practice in Language Studies (TPLS); Nov2024, Vol. 14 Issue 11, p3504-3514, 11p
Publikováno v:
Retos: Nuevas Perspectivas de Educación Física, Deporte y Recreación; 2024, Vol. 56, p639-647, 9p
Publikováno v:
International Journal of Evaluation & Research in Education; Oct2024, Vol. 13 Issue 5, p3248-3258, 11p
Autor:
Handrianto, Ciptro, Putri, Lili Dasa, Sunarti, Vevi, Solfema, Solfema, Ismaniar, Ismaniar, Marta, Ibnu Andli, Rasool, Shahid
Publikováno v:
Retos: Nuevas Perspectivas de Educación Física, Deporte y Recreación; 2024, Vol. 60, p764-773, 10p
Autor:
Sunarti, Vevi, Rahman, M. Arinal, Handrianto, Ciptro, Syuraini, Syuraini, Putri, Lili Dasa, Azizah, Zahratul, Nor Azhar, Nurul Fathihah
Publikováno v:
Retos: Nuevas Perspectivas de Educación Física, Deporte y Recreación; 2024, Vol. 58, p227-237, 11p
Autor:
Handrianto, Ciptro, Jusoh, Ahmad Jazimin, Rashid, Nazre Abdul, Wahab, Suzaily, Abdullah, Azizi, Hasan, Mohammad Khatim, Rahman, M. Arinal
Publikováno v:
International Journal of Instruction; Apr2024, Vol. 17 Issue 2, p219-236, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ismaniar, Landa, Klara Septia, Zaini, Mawaddah, Utoyo, Setiyo, Hazizah, Nur, Handrianto, Ciptro
Publikováno v:
International Journal of Instruction; Oct2023, Vol. 16 Issue 4, p597-614, 18p
Publikováno v:
International Journal of Education, Technology & Science; 2023, Vol. 3 Issue 4, p1286-1302, 17p