Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Han Tianhu"'
Autor:
Zhou Wei, Han Tianhu, Liang Xifeng, Bao Jiandong, Li Guofei, Xiao Heting, Liu Dongrun, Liu Bin
Publikováno v:
Reviews on Advanced Materials Science, Vol 60, Iss 1, Pp 377-403 (2021)
In strong wind area, wind vibration on key railway catenary components may lead to safety hidden danger like fatigue failures. In this work, a load identification approach was proposed by decoupling the wind-induced suspension attitude to acquire the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76575d09c5c8464a87e6344515f89e3a
Autor:
Zhou, Wei, Abdulhakeem, Suleiman, Fang, Congcong, Han, Tianhu, Li, Guofei, Wu, Yitong, Faisal, Yahuza
Publikováno v:
In Measurement 15 December 2020 166
Autor:
Yuting Zhao, Huilong Lin, Rong Tang, Yanfei Pu, Xiaoyu Xiong, Charles Nyandwi, Jean de Dieu Nzabonakuze, Yonghui Zhang, Jiaming Jin, Han Tianhu
Publikováno v:
The Rangeland Journal. 43:339-352
To protect the grassland ecosystem’s security, and coordinate the utilisation of grassland resources, explicitly estimating the response of Net Primary Productivity (NPP) of 10 grassland groups to future climate change is necessary. Based on the Co
Response of potential grassland vegetation to historical and future climate change in Inner Mongolia
Autor:
Liu Xiao-ni, Wang Hong-xia, Zhang De-gang, He Guoxing, Sun Bin, Ji Tong, Ren Zhengcao, Pan Dong-Rong, Li Qiang, Han Tianhu
Publikováno v:
The Rangeland Journal. 43:329-338
Assessing current and potential future grassland vegetation types and distribution has important practical implications in grassland management. In this study, historical and projected climate data from Inner Mongolia were used to classify grassland
Autor:
Li Guofei, Han Tianhu, Zhou Wei, Bin Liu, Dongrun Liu, Jiandong Bao, Xiao Heting, Liang Xifeng
Publikováno v:
Reviews on Advanced Materials Science, Vol 60, Iss 1, Pp 377-403 (2021)
In strong wind area, wind vibration on key railway catenary components may lead to safety hidden danger like fatigue failures. In this work, a load identification approach was proposed by decoupling the wind-induced suspension attitude to acquire the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li Guofei, Yahuza Faisal, Han Tianhu, Zhou Wei, Suleiman Abdulhakeem, Wu Yitong, Congcong Fang
Publikováno v:
Measurement. 166:108244
Wheel-rail contact forces affect the safety, stability, economy and smooth running of the railway system. Measuring these forces and their positions remains a challenge due to the coupling interference of strain signals under multi-loading scenarios.