Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Han, NE"'
Autor:
Kim, Hyunseok, Liu, Yunpeng, Lu, Kuangye, Chang, Celesta S., Qiao, Kuan, Kim, Ki Seok, Park, Bo-In, Jeong, Junseok, Zhu, Menglin, Suh, Jun Min, Baek, Yongmin, Ji, You Jin, Kang, Sungsu, Lee, Sangho, Han, Ne Myo, Kim, Chansoo, Choi, Chanyeol, Zhang, Xinyuan, Wang, Haozhe, Kong, Lingping, Park, Jungwon, Lee, Kyusang, Yeom, Geun Young, Kim, Sungkyu, Hwang, Jinwoo, Kong, Jing, Bae, Sang-Hoon, Kong, Wei, Kim, Jeehwan
Freestanding single-crystalline membranes are an important building block for functional electronics. Especially, compounds semiconductor membranes such as III-N and III-V offer great opportunities for optoelectronics, high-power electronics, and hig
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.08002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Y, Han, NE, Kim, W, Kim, JG, Lee, IB, Choi, SJ, Chun, H, Seo, M, Lee, CJ, Koh, HY, Kim, JH, Baik, JH, Bear, MF, Choi, SY, Yoon, BJ
Publikováno v:
Molecules and Cells
© The Korean Society for Molecular and Cellular Biology. All rights reserved. The basal ganglia network has been implicated in the control of adaptive behavior, possibly by integrating motor learning and motivational processes. Both positive and neg
Publikováno v:
Recherches en Sciences de Gestion. 2017, Issue 120, p75-97. 23p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.