Zobrazeno 1 - 10
of 258
pro vyhledávání: '"Han, Jin Wook"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Effect of background music and hierarchy-of-effects in watching women's running shoes advertisements
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2021, Vol. 23, Issue 1, pp. 41-58.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-09-2020-0159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Son, Young Ji1 (AUTHOR), Han, Jin Wook1 (AUTHOR), Kang, Hungu1,2 (AUTHOR), Seong, Sicheon1 (AUTHOR), Han, Seulki1 (AUTHOR), Maeda, Shoichi3 (AUTHOR), Chikami, Shunta3 (AUTHOR), Hayashi, Tomohiro3 (AUTHOR), Hara, Masahiko4 (AUTHOR), Noh, Jaegeun1,5 (AUTHOR) jgnoh@hanyang.ac.kr
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Feb2023, Vol. 24 Issue 4, p3241. 13p.
Publikováno v:
In Sport Management Review August 2020 23(4):588-600
Autor:
Han, Jin Wook, Hayashi, Tamio
Publikováno v:
In Tetrahedron: Asymmetry 15 April 2014 25(6-7):479-484
Publikováno v:
In Tetrahedron: Asymmetry 15 April 2013 24(7):418-420
Publikováno v:
IJASS(International Journal of Applied Sports Sciences). 32:28-39
The purpose of the study was to explore public opinions and perceptions with regard to the Korean sport industry based on a big data analysis of social media content. Social big data was collected using ‘TextoM’, a big data analysis solution and
Publikováno v:
The Korean Journal of Physical Education. 59:303-316