Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Han, Georges"'
Autor:
Han, Georges, Klimes-Dougan, Bonnie, Jepsen, Susie, Ballard, Kristin, Nelson, Megan, Houri, Alaa, Kumra, Sanjiv, Cullen, Kathryn
Publikováno v:
In Journal of Adolescence February 2012 35(1):11-20
Autor:
Han, Georges1 (AUTHOR), Helm, Jonathan1 (AUTHOR), Iucha, Cornelia2 (AUTHOR), Zahn-Waxler, Carolyn3 (AUTHOR), Hastings, Paul D.1 (AUTHOR), Klimes-Dougan, Bonnie2 (AUTHOR) klimes@umn.edu
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology. Jan/Feb2016, Vol. 45 Issue 1, p44-58. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shirtcliff, Elizabeth A, Dismukes, Andrew R., Marceau, Kristine P., Ruttle, Paula, Simmons, Julian, Han, Georges
This paper on ‘a dual-axis approach to understanding neuroendocrine development’ sets out to introduce a series of paper about a novel perspective regarding stress and sex hormones, or what the authors within this special issue term ‘coupling
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::2883d93b9ec7f661c6f739ae7eb940d1
https://europepmc.org/articles/PMC4557872/
https://europepmc.org/articles/PMC4557872/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.